Főoldal » 2013 » Július » 6 » No gloves kicsi pályákon!
08:49
No gloves kicsi pályákon!
Kivettük a gloves itemet azokról a kicsi pályákról (aim_, fy_, awp_) ahol nincs gránát a pályán ezeken ugyanis tilos a gránátozás.
Hatástalanítottuk az ork gránátot azokon a kicsi pályákon, ahol létezik ugyan gránát (pl. fy_snow) de olyan kicsi a pálya, hogy át lehet hajítani egyik kezdőről a másikra.

Ha kimaradt valami, vagy ellenkezőleg úgy érzitek, h. v.melyik pályán fölöslegesen tiltottuk le ezt vagy azt, kérjük jelezzétek!
Megtekintések száma: 393 | Hozzáadta:: Riox | Helyezés: 0.0/0
Összes hozzászólás: 3
3   [Bejegyzés]
Az ork gránátot csak még egy képességnek tekinteni már csúsztatás. Lássuk miért is! A kulcsszó a "kicsi map". Gondoljunk pl. az fy_snow-ra vagy az fy_jiangxin-ra. Mindkettőn van gránát, tehát nem tilos a használata. Áthajítani viszont a másik kezdőre orkkal egyelő az SK-val. Az SK-t te sem helyesled, tehát ezt a részét már nem kell indokolnom. Az ork vagy ha úgy tetszik a jelenlegi chameleon ultija képes erre? Nem. Az awp mapokon sem terít le egy elf egy humánt ha nem lövi fejbe, ez a fajok közötti kiegyenlítés. Ezen lehet vitatkozni, talán nem tökéletes, de ez sem a mi jelenlegi témánk. Az ork-nak lehetnek durva lövései, de megint csak kiegyensúlyozottan ritkák ennél fogva máshol van a hátránya a humánnal vagy az elffel szemben, tehát kiegyensúlyozódik. Ez persze igaz az ork gránátra is a kulcsszó kivételével. A kicsi mapokon nem. Ott annyira hazavágja a CS-ből a taktikát, hogy már csak shooter marad. Nos a CS nem az! Nem annak szánták a készítői, nem annak szánták a war3 fejlesztői és én sem akarom oda redukálni. Zombie módban ez már kérdéses volna.

A war3 készítőinél maradva, éppen erről árulkodik az az igyekezetük, hogy az ork gránátot valamint a gloves-t mapfüggővé tegyék. Ez az amit lehet így konfigolni, mást nem! Nem véletlenül. Nem véletlen az sem, hogy rengeteg war3 szerveren élnek is ezzel a lehetőséggel sőt tovább mennék, sz.tem ott ahol nem élnek vele, ott véletlen s talán csak azzal magyarázható, hogy nem tudják hogy egyáltalán lehetséges és hogy hogyan is kellene csinálni.

Mi maradt még? Tudok mondani olyan pályát ahol bárkinek megtiltom, hogy felmenjen a tetejére noha az még nem bug: cs_4x4. Miért? Megint csak azért mert hazavágja a map összes taktikai megfontolását. Az már teljesen más map és itt a "teljesen" szón van a hangsúly, mert a D2 is más map hookkal és war3-mal, de nem "teljesen".

A human teleportja a legszerencsétlenebb érved. Ha kihagytad volna semmit sem gyengült volna az érvelésed sőt, erősödött volna! Tiltjuk és büntetjük jelenleg is a teleporttal való rusht, ez tehát csak egy precedens az ork gránát mint másik képesség tiltására! Magad alatt vágod a fát.

Mana siphonnal csakugyan lehet wh-zni, de kilőni? Csak egy afk-t. Aki nem moccan, amikor megszúrják magára vessen! SK-zni pedig ezzel a képességgel... Nevetséges. Aki meg emiatt vagy bármi más miatt igazságtalanul vádaskodik az (mindketten tudjuk) csak plain noob, aki vagy nem ismeri (még) eléggé a war3-at vagy még magát a game-et sem. Esetleg csak simán rosszakaratú és máson akarja elverni a port saját bénáskodásai miatt. Ez jól működött eddig az életében, hát behozza a játékba is. Mit mondhatunk erre azon kívül, hogy szánjuk őt?

2   [Bejegyzés]
Szíves engedelmetekkel én egy kicsit vitatkoznék a dologgal. (Jajj ne már megint ez a hülye csoki.) Az ork gránát nem értem miért került tiltásra kis mapokon, hisz ugyanúgy a warcraft modhoz tartozik, mint a vakond meg a láncvillám. Akkor szintén a kisebb mapokon vegyük el az ork és a kaméleon ultiját, mert kis helyre zsúfolódik össze több ember és a láncvillám sokakat megcsap, ami megint csak "nem túl fer dolog". Meg awp mapokon vegyük el a night elf és az ork nagyobb sebzés képességét, mert egy lövéssel le lehet teríteni egy humant. Ja és ennyi erővel pool_day-en az élőholt ne ugorjon nagyot, mert egy ugrással fel lehet menni a pálya tetejére, ami hozzáteszem egyáltalán nem bug. Azt majdnem elfelejtettem megemlíteni, h olyan mapokon ahol tilos a rush vegyük el a human teleportját, mert sokan kihasználják és egy pillanat alatt átmennek a túloldalra. Aztán természetesen azzal védekeznek, h nekik ez a különleges képességük. Végezetül pedig aim mapokon a vérmágus ne lopja a pénzt, mert így elég könnyen ki lehet lődözni az ellenfeleket falon keresztül. Utána meg természetesen az áldozat rögtön vádaskodni kezd, h wh wh.

Száz szónak is egy a vége, a warcraft mod számtalan plusz segítséget rejt magában, aminek egyaránt lehetünk a jobbik és a rosszabbik végén is. Aki fellátogat egy ilyen szerverre, az vállalja azt a kockázatot, h esetlegesen áldozatául esik valamely képességnek.

1   [Bejegyzés]
Na ez az ork gránát... végre régen mindig magyaráztam hogy nincs ork gránát ilyen kis mapokon, de ezek nem értik

Hozzászólásokat csak regisztrált felhasználók írhatnak.
[ Regisztráció | Belépés ]